Wednesday, July 16, 2008

oh, my day is ruined by a guard!

hoho, guess what? today i have this lousy day early in the morning. i hope that i can have a wonderfull thursday, but it end at the guard house. oh sungguh sedeh saya..
hari ini sudah kali kedua saya ke guard house untuk memohon sticker, namun, apakan daya masih tidak berjaya. the first time i was there giving th guard one whole set of forms and copies needed, but tertinggal 1---->road tax..
then, i head back to get a copy (tapi lambat laa sangat nye). then today, saya pergi lagi, dan dengan bangganya makcik guard itu berkata
tengok kad hijau kat depan tu ye...---> tertulis, perlu menggantung kad matriks apabila berurusan dengan pihak pejabat.
oh! that first time i didnt wear and 'hang' that matriks card, okay saja. then this time nak skema pulak!! wahaha saya tertekan. saya balik dan berazam untuk tidak mahu memohon sticker...(sudah lah kena bayar rm5 + hostel parking fee rm3) gila ini. gila duit!! saya stress..

saya yang sedang dalam keadaan murung..

oh ini adalah azura yang menulis ye..:) dan saya menulis menggunakan laptop baru eddy! wahahaha..sangat suka!

No comments: