Tuesday, March 3, 2009

describe-mendescribe sekutu crunchroll!

zura-zura wrote:
idea ini datang apabila oli kata pada ina "ko lemah lembut seket" and aku kate "aku oli?aku lemah lembut tak?" and oli membalas "azura lemah lembut..."dengan nada yang sangat tak ikhlas! aku tau ko tak ikhlas oli!
jadi semua sekutu cruncroll sila describe ahli lain dan sila letak nama sendiri dengan jelas..
ini obviouslah adalah aku-
oli: semua lagu-lagu raihan...(oli series baik tapi otai..)
ina: aaaaaaaaaaaaaaa......sila ikot tone lagu so hot dari avril..
soleh: demo lo ni tak supo mulo...kepak-kepak sikit cam dikir barat..
azma: gantung
kak akma: lagu plkn
kak zeti: why you have to do and make things so complicated!-lagu avril juge
aku tak pandai describe secara telus. biarlah tajuk lagu yang mendescribekan seme..
hoi, yang lain sila buat ye..

No comments: